12 Ağustos 2017 Cumartesi

#İyikiVarsınEren

ereniyikivarsın


Çıkar boynundan at o ipi çocuk, 
Salıncaklar mı yok sana… 
Kalk hadi o soğuk betondan, Yatacak başka yer mi yok sana…

9 Ağustos 2017 Çarşamba

Sistem Kendini Nasıl İnkar Eder?

katmüll

    Yukarıdaki resim sistemin kendi kendini inkar ettiğinin kanıtıdır. Resmi üzerine tıklayarak büyütebilir ve inceleyebilirsiniz. Malumunuz artık biz öğretmenlerin karşısında bir de mülakat engeli var. Bir OHAL mucizesi olan bu mülakatta şüpheler havada uçuşuyor ne yazık ki. MEB açık açık mülakatlarda kendi yaptığı KPSS'yi inkar ediyor ve kendi çapında yeni bir sistem oturtuyor. Aylarını hatta yıllarını hatta ömrünü KPSS'ye vermiş iyi puan almış birisi mülakatta bir anda çok çok düşük puan alabiliyor. Bunun dışında tam tersi sınavda çok da parlak olmayan puanlar bir anda mülakatta parlayabiliyor. Niyetim torpil yapıyorlar abi demek değil. Niyetim bu uçurumun olduğunu vurgulamak.

5 Ağustos 2017 Cumartesi

Zincirleme Aksilikler Yumağı

aksilik

    Özellikle son 3 aydır garip bir girdabın içine girmiş gibiyim. Daha doğrusu gibiyiz. Yakın arkadaşlarımın çoğu da aynı girdaba kapılmış gibi. Bir şansızlık bulutu dolaşıp duruyor tepemizde. Yoksa Tanrı daha çok şükür etmemizi mi istiyor? Neyse dün malum KPSS ÖABT sonuçları açıklandı. Büyük ihtimalle hayallerim de başka baharlara kaldı. Şu anda hani "Üniversite mezunu işsizler" edebiyatı yapanların bahsettiği kişiler arasındayım gibi. Ama dert değil buna da şükür.

4 Ağustos 2017 Cuma

Roman Yazmaya Çalışmak

gengezegen

    Evet uzun bir süredir üzerinde çalışamadığım güzel bir romanım vardı. Şu sıralar hazır boş vaktim bolken bunun üzerinde tekrardan çalışmaya karar verdim. Bir roman yazmak ve onu yayınlatmak gerçekleştirmek istediğim hayallerden birisi. Tabii sırf bunu gerçekleştirmek adına da aceleci davranmıyorum. Hatta çöpe giden çok taslak oldu. Fakat bu sefer durum farklı. Kafamda yerli yerinde olan bir hikaye var.

1 Ağustos 2017 Salı

Kişisel Youtube Kanalımda Neler Yapıyorum?

kanal-kişisel

    Bildiğiniz üzere kişisel blogumu yakın bir zamanda açtıktan sonra dedim ki neden bir de kişisel youtube kanalım olmasın. Hayır korkmayın öyle saçma sapan youtuberlardan olmak adına açmadım bu kanalı. Boş zamanlarımda uğraştığım işlerden birisi de komik video montajları falan yapmak. Amatör düzeyde uğraşıyorum tabii bununla. Geçip de profesyonel videolar çıkmıyor.

31 Temmuz 2017 Pazartesi

Kitap Okuma İstatistiklerim

okumak-kitp

    Fazla kitap okuyan birisi değilimdir. Fakat hiç okumuyorum da diyemem. Oturdum şimdiye kadar okuduğum ve elimde olan kitapları ne zaman okuduğuma dair bir tarihlendirme yaptım. Şimdiye kadar elimde olmayanları saymazsak okuduğum 54 kitap varmış. Bu kitapları hangi yıl okuduğumu incelediğimde durum umut verici. Her geçen yıl okuduğum kitap sayısı artıyor. Sadece 2011 ile 2012 yılı arasında bir düşüş olmuş ki o zamanlar hiç okumadığımı belirteyim. Bu yıl benim kitap okuma rekoru kırdığım yıl olmuş. Geçen sene toplam elimdeolan 13 kitabı okumuşum.

Ah Şu Bürokrasi!!

bürokrasi-si

    Dedim ki gidip askerliği tecil ettireyim. Malumunuz okul yeni bitti hem kardeşim de şu anda askerde. Bir evde iki asker olmasın dedik yani. Neyse efendim aslında bir hafta önce yine aynı sebepten gitmiştim fakat şansa bakın sistem yoktu. Bugün tekrardan gittim. İki dakikada bir tık ile halledilecek iş uzadıkça uzadı. Bir de kardeşim git muayene ol gel demezler mi? İyi de neden? Gideceğim zaman olurum zaten. Yok olmaz sen git.