31 Temmuz 2017 Pazartesi

Kitap Okuma İstatistiklerim

okumak-kitp

    Fazla kitap okuyan birisi değilimdir. Fakat hiç okumuyorum da diyemem. Oturdum şimdiye kadar okuduğum ve elimde olan kitapları ne zaman okuduğuma dair bir tarihlendirme yaptım. Şimdiye kadar elimde olmayanları saymazsak okuduğum 54 kitap varmış. Bu kitapları hangi yıl okuduğumu incelediğimde durum umut verici. Her geçen yıl okuduğum kitap sayısı artıyor. Sadece 2011 ile 2012 yılı arasında bir düşüş olmuş ki o zamanlar hiç okumadığımı belirteyim. Bu yıl benim kitap okuma rekoru kırdığım yıl olmuş. Geçen sene toplam elimdeolan 13 kitabı okumuşum.
Bu sene ise Temmuz ayı dahil elimde olan 15 kitabı okumuşum. Bu kendi adıma tüm zamanların rekoru. Tabii aslında şu anda elimde olmayan kitapları bu değerlendirmeye katarsak işler değişir. Çünkü onlar da azımsanmayacak kadar çok. Neyse okuyalım okutalım bu yazının ana mesajı da bu olsun.

4 yorum:

  1. Kizim olduğundan beri hiç okumadim :) hem blog hem cocuk hem kitap gitmiyor bir arada

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar. Blogunuzu yeni kesfettim hayirli olsun ve insallah daim olur...

    Kitap okuma aliskanligi aslinda bizim Türk toplumu olarak handikapimiz diyebilirim...

    Blog hayatiniz emin olun size kitap okutacaktir. Hemde fazlasiyla...

    YanıtlaSil

LÜTFEN!

Kötü amaçlı ve Argo yorumlardan kaçınınız!