30 Temmuz 2017 Pazar

Merhabalar

ba-merhaba

    Merhaba arkadaşlar kişisel bloguma hoşgeldiniz. Şöyle bir Youtuber edasıyla giriş yapayım dedim. Beni aranızda tanıyanlar belki vardır. Karasal Anten ve Yazıyoruz bloglarında yazarlık yapıyorum. Uzun bir süre kendime ait kişisel bir blog açma fikrim vardı. Çünkü arada bir gerçekten kişisel bir bloga yazılacak bazı şeyler yaşıyorum ve yazamayınca bundan rahatsız oluyorum. Bu arada ismim Mehmet Ali. Bu biraz garip oldu yazının sonunda ismimi söylemek falan. Neyse alışacağız. Şimdilik bu kadar. Görüşmek üzere.

6 yorum:

  1. Aa çok iyi olmuş, hayırlı olsun o zamann :)

    YanıtlaSil
  2. Ben Karasal anteni emin olmamakla birlikte nedense bayan sanıyordum. Ama tabi emin değildim. Hoşgeldin madem kardeşim. Hemen destek verelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında tek yazarı yok Karasal Antenin iki tane de bayan yazar var yani bir bakıma tahmininiz doğruymuş :) Hoşbulduk :)

      Sil
  3. Hoş geldiniz diyecem ama siz bizden önce de buralardaymışsınız. O yüzden hayırlı olsun diyeyim :) yazma konusunda deneyimli olduğunuz için keyifli şeyler yazıyorsunuz. Fırsat buldukça ziyaret ederim blogunuzu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Ben de sizin blogunuzu sık sık ziyaret ederim artık :)

      Sil

LÜTFEN!

Kötü amaçlı ve Argo yorumlardan kaçınınız!