4 Ağustos 2017 Cuma

Roman Yazmaya Çalışmak

gengezegen

    Evet uzun bir süredir üzerinde çalışamadığım güzel bir romanım vardı. Şu sıralar hazır boş vaktim bolken bunun üzerinde tekrardan çalışmaya karar verdim. Bir roman yazmak ve onu yayınlatmak gerçekleştirmek istediğim hayallerden birisi. Tabii sırf bunu gerçekleştirmek adına da aceleci davranmıyorum. Hatta çöpe giden çok taslak oldu. Fakat bu sefer durum farklı. Kafamda yerli yerinde olan bir hikaye var.


    Romanımın ismini şimdilik "Gezegen" olarak düşünüyorum. Türü ise Bilim Kurgu olacak. Eğer tamamlayabilirsem mutlaka bir fırsatını bulup yayınlatacağım. Tabii bunun için de zaman gerekli. En önemlisi para gerekli. Bunları ayarladığım takdirde her şey tamamdır. Bakalım neler olacak. Ha üstteki roman için hazırladığım basit bir kapak. Kendi çapımda yaptım :)

8 yorum:

  1. Cesaret isteyen bir iş..

    Umarım basariyi elde edersiniz..

    YanıtlaSil
  2. Para önemli ama içerik daha önemli bence. Güzel bir kitap yazarsanız elbette size yardım edecek birileri olacaktır. Başarılar dilerim. Ha bi de ilk fırsatta kitabınıza bi kapak tasarımı da ben yapmak isterim. Allah kolaylıklar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten içerik çok daha önemli ve içeriğime güveniyorum diyebilirim :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Kıskandım valla. Ben bir türlü kafamdakileri toparlayıp yazıya aktaramıyorum bile ^.^ Başarılı olur umarım çabalarınız.

    YanıtlaSil
  4. bolca araştırdım bu aralar bu mevzuyu bende yanlız bende hikaye ve kitap yok meraktan diyelimki yazdım sonra ne olacak diye biraz zahmetli bir süreç kolaylıklar diliyorum. Tebrik ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten zorlu bir süreç..Zaten uzun vadeli bir iş gerçekten...Teşekkür ederim :)

      Sil

LÜTFEN!

Kötü amaçlı ve Argo yorumlardan kaçınınız!