5 Ağustos 2017 Cumartesi

Zincirleme Aksilikler Yumağı

aksilik

    Özellikle son 3 aydır garip bir girdabın içine girmiş gibiyim. Daha doğrusu gibiyiz. Yakın arkadaşlarımın çoğu da aynı girdaba kapılmış gibi. Bir şansızlık bulutu dolaşıp duruyor tepemizde. Yoksa Tanrı daha çok şükür etmemizi mi istiyor? Neyse dün malum KPSS ÖABT sonuçları açıklandı. Büyük ihtimalle hayallerim de başka baharlara kaldı. Şu anda hani "Üniversite mezunu işsizler" edebiyatı yapanların bahsettiği kişiler arasındayım gibi. Ama dert değil buna da şükür.

    KPSS sonuçlarını bir köşeye koyalım geçtiğimiz günlerde de durakta otobüs bekliyorum. Geldi otobüs bindim. Tak otobüs kartında para yokmuş ben var sanıyorum. Mecbur indim. Sonra askerlik şubesine gittim tecil için tak sistem yok. Sonra mecbur tekrar gittim. Bu sefer de işi uzattıkça uzattılar. Bari para kazanayım diyorum işlere başvuruyorum. Bu sefer de askerlik engeli çıkıyor karşıma. Yani diyeceğim o ki bugünlerde zincirleme aksilikler yaşıyorum. Bakalım sonumuz nasıl olacak. Hayırlısı..

    Not: Hayata olumlu bak, iyi düşün diyerek kişisel gelişim kitaplarının kopyası olan insanlardan birisiyimdir ben. Fakat yaşayınca bu söylenenleri gerçekleştirmek pek mümkün olmuyor açıkçası.

4 yorum:

  1. Kpss değil de Yds hazırlıkları icine girenlerdenim..

    Allah üniversiteyi bitirip bir iş sahibi olamayanlara yardim etsin.

    Hayirlisi olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah hayırlısı olur. Allah herkesin yardımcısı olsun. Umarım YDS'de istediğiniz başarıyı sağlarsınız :)

      Sil
  2. Ben de hiç sevmem o döngünün içine girmeyi. Tez çıkış yolunu bulursun umarım ^.^

    YanıtlaSil
  3. Hikmetiyle bir kapıyı kapatan, rahmetiyle bir başkasını açar derler. Siz yine de olumlu düşünüp sabredin. Hayırlısı olsun.

    YanıtlaSil

LÜTFEN!

Kötü amaçlı ve Argo yorumlardan kaçınınız!