31 Ocak 2018 Çarşamba

Sınır Tanımazlık

Medyasosyal

    Sosyal medyada hesap açan bazı kişiler buranın kontrol edilemez nimetinden yararlanıp her türlü değere mizah adı altında hakaret edip duruyor. Gerçekten çok zavallıca bir durum olarak görüyorum ben bunu. Gerçek hayatta büyük ihtimalle aşağılık kompleksine sahip bu kişiler sosyal medya aracılığıyla kendilerini en ulaşılmaz kişiler sanıp bazı toplumsal değerlere hatta toplumu ayakta tutan ahlaka saydırıyorlar. Nasıl ki ülkemizde üstüne hiç vazife değilken ahlak bekçisi kesilen varsa ahlak celladı kesilen de var.


   Sosyal medyanın bir devrime ihtiyacı olduğuna inanıyorum. Şimdi devrim falan dedim ama siyasi anlamda demiyorum bunu. Sosyal medyanın sınırlarının çizilmesi gerçek hayata yakınlaştırılması şart. Bunu yapmanın ne kadar imkansız olduğunu da tahmin edersiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LÜTFEN!

Kötü amaçlı ve Argo yorumlardan kaçınınız!