30 Ocak 2018 Salı

Teoride Olan Pratikte Yok

Egitim

    Özellikle öğretmenlik için KPSS'ye girenler bilir. Eğitim bilimleri denilen bir şey vardır. Bu bilimlerin içerisinde ise Öğretim Yöntem ve Teknikleri adı altında bir ders vardır. İsminden de anlayacağınız gibi bu öğretmenlerin nasıl ders işlemesi gerektiğini neye göre işlemesi gerektiğini gösteren bir ders. Fakat teoride güzel güzel anlatılan bu ders pratikte pek mümkün olmayan şeylerle dolu. Ne yazık ki çoğu yanı gerçekçi bile değil. Bu dersi teoride bu şekilde oluşturanların ülkenin eğitim imkanlarından haberi yok kanımca.


    Eğitim anlayışımızın yeniden gözden geçirilip özellikle öğretmenlere daha gerçekçi bilgiler verilmesi şart. Yıllardır hayalci bir eğitim ile bir yere varamadığımıza göre gerçekçi olmak gerekiyor değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LÜTFEN!

Kötü amaçlı ve Argo yorumlardan kaçınınız!