31 Temmuz 2017 Pazartesi

Ah Şu Bürokrasi!!

bürokrasi-si

    Dedim ki gidip askerliği tecil ettireyim. Malumunuz okul yeni bitti hem kardeşim de şu anda askerde. Bir evde iki asker olmasın dedik yani. Neyse efendim aslında bir hafta önce yine aynı sebepten gitmiştim fakat şansa bakın sistem yoktu. Bugün tekrardan gittim. İki dakikada bir tık ile halledilecek iş uzadıkça uzadı. Bir de kardeşim git muayene ol gel demezler mi? İyi de neden? Gideceğim zaman olurum zaten. Yok olmaz sen git.
Oradan oraya dolaşıp durdum. Bir imza için arka masaya gönderilip tekrardan sıra alıp beklediğim bile oldu. Ne garip şu ülkemizin bürokrasisi. Galiba millet hareket etsin biraz spor yapsın diye bu kadar bürokratik engel var. Yoksa başka mantıklı açıklaması olamaz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LÜTFEN!

Kötü amaçlı ve Argo yorumlardan kaçınınız!